.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سازمان ملل: پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت
توماس وایت مدیر آژانس کاریابی و امدادرسانی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، گفت: یک پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه هدف حمله (رژیم) اسرائیل قرار گرفت.
سازمان ملل: پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

به گزارش اسکای نیوز، مدیر آنروا چهارشنبه شب در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: بعدازظهر امروز (چهارشنبه) نیرو‌های (رژیم) اسرائیل با تانک به مرکز آموزشی خان یونس حمله کردند و با شلیک ۲ گلوله تانک به این ساختمان که تحت پرچم سازمان ملل به ۸۰۰ آواره فلسطینی پناه داده است، ۹ نفر را کشتند و ۷۵ نفر را زخمی کردند.

 

وایت ساعاتی پیش‌تر نیز از افزایش شدت درگیری در خان یونس خبر داده و گفته بود: یک مرکز آموزشی که به ۱۰ هزار نفر از آوارگان فلسطینی پناه داده به تازگی هدف حمله نیرو‌های (رژیم) اسرائیل قرار گرفته است.

 

از سوی دیگر فیلیپ لازرینی نماینده کل آنروا نیز روز گذشته در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) درباره حملات مشابهی از سوی نیرو‌های رژیم صهیونیستی اطلاع‌رسانی کرده و نوشته بود: نیرو‌های ارتش اسرائیل روز دوشنبه چند پناهگاه در خان یونس را هدف قرار دادند که بر اثر این حملات ۶ نفر از مردم فلسطین جان خود را از دست داده و تعداد زیادی نیز مجروح شده‌اند.

 

نماینده کل آنروا افزود: در حال حاضر و با ادامه این حملات وحشیانه، کارمندان ما وحشت‌زده هستند و بیماران و آوارگان فلسطینی در معدود بیمارستان‌هایی که در خان یونس باقی مانده‌اند، محاصره شده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.335 seconds.